Nová sezónní doba Pondělí 8-18 / Úterý 10-18 / Středa 10-19 / Čtvrtek 10-19 / Pátek 10-18 / Sobota 9-14 / Neděle ZAVŘENO
SKLADEM
Zcela nové horské elektrokolo Specialized Turbo Levo Comp Alloy, které dostalo vylepšenou pohonnou jednotkou Specialized Turbo Full Power System 2.2 a geometrií inspirovanou modelem Stumpjumper EVO s řešením "Mullet". Elektrokolo je vybaveno odpružením Fox a sadou Sram GX. Baterie o kapacitě 700Wh.
Původně
Specialized Turbo Levo Alloy je postaveno na kvalitním odpružení Fox. Konkrétně vidlicí Fox Rhythm 160 mm zdvihem. Zadní tlumič je poté Fox Float DPS se zdvihem 150 mm. Turbo Levo poprvé jako "Mullet" tedy ve předu 29" a vzadu 327,5" kolo. Mullet dává jedinečnou možnost skloubit hravost a rychlost 27.5" a 29" kol. Díky menšímu zadnímu kolu je zadní stavba nového Turbo Levo kratší a tím i jízdní projev nového elektrokola mnohém zábavnější. Naopak větší přední kolo dodává elektrokolu pořádnou dávku stability.
Oproti minulé generací tohoto elektrokola má Turbo Levo o 10 mm vyšší přední zdvih a ostřejší trailovu až endurovou DNA. Těmto vlastnostem nový Specialized Turbo Levo vděčí kratší zadní stavbě, prodlouženému rámovému trojúhelníku, položenějšímu úhlu a kratšímu offsetu vidlice. Úhel vidlice lze nastavit díky asymetrické vložce mezi rámem a ložiskem hlavového složení, která umožňuje změnu až o 2 stupně. Druhý nastavitelný mechanismus se nachází přímo v čepu zadní stavby "HorstLink", kde najdeme exentricky prvek, který mění výšku středu až o 7 mm.
Co se tyče hardwarového vylepšení, Specialized použil ještě robustnější řemen motoru, který zaručí dlouhodobě hladší a spolehlivější chod. Další viditelnou změnou je lepši voděodolnost hlavního konektoru motoru, což zlepšilo bezpečnost a spolehlivost elektrokola. Na softwarové úrovní, Specialized zapracoval na aktualizacích firmwaru pomocí nové jednotky MasterMind. Jednotka Turbo Connect Unit (neboli "TCU") modelu Levo je víc než jen tlačítko "On-Off" - je to mozek kola. Jednotka TCU zobrazuje úroveň nabití baterie a režim posilovače. Prostřednictvím technologie ANT+/Bluetooth® také komunikuje s naším volitelným displejem na řídítkách, který zobrazuje ještě více informací o vaší denní jízdě.
Nové značení S-Sizing velice dobře reflektuje jízdní styl, který může mít každý, navzdory své výšce úplně jiný. V praxi to je tak, že jednotlivé velikosti se velice překrývají. To znamená, že menší velikosti jsou velice hravé a ideální na vyžehlený trail. Velikosti ve středu škály jsou vhodné na vyvážený jízdní styl, kde je potřeba dobrý kompromis mezi hbitostí a stabilitou. Největší velikosti jsou poté nejstabilnější a vhodné na velice rozbitý terén, kde musíte zdolávat velké překážky.